سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 دانشجویان و دانش‌آموزان در منطقه عملیاتی شلمچه با برگزاری تجمعی علیه سران فتنه شعار دادند که موجب هراس نیروهای انگلیسی مستقر در این منطقه شد.



مصطفی ذباه مسئول مدیریت راهیان‌نور سازمان اردویی و گردشگری بسیجبان اعلام این خبر، گفت: 8 هزار تن از دانشجویان و دانش‌آموزان کشور که برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و در قالب اردوهای راهیان‌نور عازم منطقه عملیاتی شملچه و یادمان شهدای گمنام این منطقه شده بودند، از ساعت 11 امروز پنجشنبه در منطقه عملیاتی شملچه تجمع کرده و بر علیه سران فتنه شعار سر دادند.

وی افزود: این دانشجویان و دانش‌آموزان با سر دادن شعارهای "مرگ بر موسوی "، "مرگ بر خاتمی " و "مرگ بر کروبی " از دستگاه قضایی کشور درخواست داشتند تا هرچه سریع‌تر سران فتنه دستگیر شوند.

ذباه خاطرنشان کرد:‌ دانشجویان و دانش‌‌آموزان شرکت‌کننده در این تجمع با شعارهای "جوان ما بیدار است، از فتنه‌گر بیزار است "، " دانش‌آموز باغیرت، فدایی ولایت " و "ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند " خشم و انزجار خود را از اغتشاش‌آفرینی فتنه‌گران اعلام داشتند.

مسئول مدیریت راهیان‌نور سازمان اردویی و گردشگری بسیج در ادامه تصریح کرد: حضور پرشور این دانشجویان و دانش‌آموزان و شعارهای کوبنده آنان در نقطه صفر مرزی منطقه شلمچه به حدی بود که دو بالگرد شناسایی انگلیسی دائماً در منطقه مرزی در حال پرواز بوده و حضور جوانان و نوجوانان حاضر در اردوی راهیان‌نور را رصد می‌کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌با فرا رسیدن نماز ظهر و عصر این تجمع پایان یافت و قطعنامه پایانی قرائت شد و تجمع‌کنندگان در این قطعنامه از دستگاه قضایی کشور خواستند تا هرچه سریع‌تر سران فتنه محاکمه شوند.