سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسم الله..

 مجمع اتحاد دانشجویان جهان اسلام از مسلمانان جهان درخواست کرد که در شب هفتم ربیع‌الاول مصادف با 22 بهمن و دهم فوریه برای حمایت از مردم انقلابی مصر و تونس فریاد توحیدی و روح بخش "الله اکبر " سر دهند.
 
فریاد
 

هم‌زمان با هفته وحدت و اوج گیری قیام مردم مسلمان و شجاع مصر و تونس مجمع اتحاد دانشجویان جهان اسلام، طی اطلاعیه‌ای از عموم مردم مسلمان در 57 کشور اسلامی درخواست کرد به منظور حمایت از مردم مسلمان کشورهایی که این روزها پنجه در پنجه مزدوران آمریکایی انداخته و با انقلاب پرشکوه خود عزت و افتخار را برای مسلمانان رقم می‌زنند، یک‌صدا ندای تکبیر بلند کنند که متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

امروز، عصر فرو ریختن کاخ‌ها و حکومت‌های فرعونی و از هم پاشیدگی و آشفتگی قدرت‌ها و کبرهای قارونی سلاطین مستکبر عالم است. منت خدای را که عصر نورانی احیای مجد و حیات دوباره اسلامی و گشایش ابواب فرج مسلمین جهان را معاصر با زمان ما قرار داد.

به پاسداشت عدالت و آزادی، تکریم شرف و عزت انسانی و پاسداری از تمام ارزش‌های اسلامی و مسلمانان مظلوم، برای سقوط طاغوت و ظلم و استبداد، امت اسلام هم‌صدا با مردم مصر، تونس، یمن و اردن در هفتم ربیع‌الاول برابر با دهم فوریه، ساعت 20:30 دقیقه به وقت مکه معظمه و 17:30 به وقت گرینویچ، در تمامی نقاط کشورهای اسلامی بر پشت بام‌ها رفته و فریاد توحیدی و روح بخش "الله اکبر " را سر می‌دهد.
بانگ تکبیر، نماد وحدت توحیدی مسلمانان و نفی تمامی قدرت‌های باطل و رمز پیروزی نهایی است. برادران و خواهران تونسی، مصری، یمنی و اردنی، ما پشتیبان، هم دل، هم یار و در کنار شما هستیم و خواهیم بود. "نصر من الله و فتح قریب "