سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیروز یکشنبه 11/5/88 خبرگزاری جمهوری اسلامی خبر مهمی را مبنی بر اینکه عده ای در حال طراحی فرار خاتمی به خارج کشور هستند را بر روی سایت قرار داد و در همین رابطه من هم مطلبی را نوشتم و آن خبر مهم را نیز لینک دادم اما از بعد از ظهر همان روز این خبر دیگر در سایت خبر گزاری جمهوری اسلامی قابل رویت نمی باشد ! اما هرچه که باشد با توجه به حوادث اخیر مواظبت از عوامل فتنه و کنترل آنها برای مسئولین ضروری به نظر    می رسد.

                                                   مواظب فرار خاتمی به خارج کشور باشید .

 

                                                            فرنگ

     یک بار این اتفاق افتاد و بر اثر غفلت ماموران امنیتی،  بنی صدر خائن رئیس جمهور بی کفایت توانست با گریم زنانه از کشور فرار کند و حالا از آنور آب رجز خوانی می کند و این تجربه نباید تکرار شود که کسانی که خیانتشان آشکار شده بتوانند از کشور فرار کنند و اگر غفلت شود و بدون محاکمه از کشور فرار کند آنوقت نه تنها به قانون این کشور پوزخند می زند بلکه به همه کسانی که به او اعتماد داشتند هم ریشخند میزند!!!                 

                                                        ریشخند

حتما از همین حالا خاتمی به فکر برنامه سخنرانی در مورد زوایای دیگر گفتگوی تمدن ها !!! و کرامت انسان از دیدگاه غرب و تساوی حقوق زن و مرد و دست دادن با زن های اجنبی و روابط خواهری و برادری و از اینجور چیزها ست !!!  

                                                       خاله بازی

ناگفته نماند که وزیر ارشاد ایشان آقای مهاجرانی که او نیز فرار کرده و به انگلیس پناهنده شده و خیلی هم از حقوق زن ها طرفداری می کرد ، زن پنجمش  برای گرفتن مهریه به دادگاه شکایت کرد اما چه فایده که شوهرش از کشور فرار کرده بود !!! و اما این روزها که بیشتر از هر دفعه خیانت مدعیان دفاع از حقوق مردم افشاء می شود این نگرانی هم بیشتر می شود که اگر مواظب دروازه های کشور نباشیم این خائنین دزدکی از کشور فرار می کنند و به منافقین آنور آب می پیوندند و در پناه شیطان بزرگ یا انگلیس جاسوس پرور ، جاخوش می کنند .

شاید خاتمی هیچوقت فکر نمی کرد کسانی که یک روزی بواسطه او در این کشور شهرت پیدا کردند و از طریق حمایت او به نان و نوایی رسیدند مانند ابطحی و غیره حالا اینگونه اسرار مگوی آنها را برملا کنند ! اما این دقت شایسته سالاری خاتمی را می رساند!!! و همچنین نمک شناسی دوستان محفلی او را اثبات می کند !!! البته از اینکه این شجاعت را پیدا کرده حقایق را بیان کرده ، یک سرو گردن از دیگران بالاتر است .   

                                                    شایسته سالاری

ممکن است برخی باور این مطلب برایشان سنگین باشد که چطور می شود خیانت افرادی را که یک روزی در این کشور دارای مسئولیت بودند و کسانی که مردم به آنها رأی دادند را قبول کنیم ؟!  در جواب باید گفت صرف نظر از مصادیق فراوان افراد خائن ، مانند بنی صدر و گروهک منافقین و فدائیان خلق ! و سلطنت طلب ها و خلق مسلمان!  ووو....و در این دوره اخیر نیز برخی افراطیون مشارکتی و سازمان مجاهدین و افراطیون تحکیم وحدت و نهضت به اصطلاح آزادی که هر کدام خیانت های زیادی را در کارنامه سیاهشان به ثبت رسانده اند ، برای روشن شدن حقیقت و بدست آوردن معیار و میزان تشخیص حق از باطل ، بهتر است به سخن نورانی علی علیه السلام توجه کنیم که در جواب شخصی که دچار تردید و شبهه شده بود فرمودند : اول حق را بشناس بعد طرفداران حق را بشناس .

یعنی میزان در تشخیص حق و باطل ، افراد نیستند بلکه خود حق میزان است و هر کسی از این حق زاویه بگیرد در راه باطل قدم گذاشته است . با این میزان است که امروز خیانت امثال میرحسین موسوی و محمد خاتمی و مهدی کروبی و همه کسانی که در راه اندازی آشوب های خیابانی دست داشته اند معلوم می شود که با قانون شکنی باعث کشته شدن عده ای و زخمی شدن تعداد بسیاری از مردم شدند و همچنین اموال عمومی و خصوصی زیادی به آتش کشیده شد .   

اما دو کلمه حرف حساب با کسانی که هنوز در خواب سنگین هستند یا به عبارتی خیلی دیر باور هستند، اینکه با مطالعه تاریخ و عبرت های فراوان در آن می بینیم که حقیقت همیشه در پس ابر نمی ماند و جریان زلال آزادی خواهی و حق طلبی به دست انسان های وارسته موجب روشن شدن واقعیات شده و حق و باطل راهش از هم جدا   می شود . فاعتبروا