سفارش تبلیغ
صبا ویژن

احمدی نژاد در عرصه سیاسی به معادله پیچیده ای تبدیل شده است . رفتار سیاسی و کنش های او همزمان می تواند مخالفینش را به سکته قلبی و حامیانش را به مرز جنون بر ساند !

اصولا همین رفتار غیر قابل پیش بینی است که احمدی نژاد را در بین توده مردم و مخالفینش جذاب کرده است .هنگامی که نام احمدی نژاد در بین مخالفینش برده شود ابتدا قهقهه ای از سر تمسخر سر می دهند اما به فاصله چند ثانیه از صدای قهقهه آنها کاسته شده و گوشهای آنها از شدت عصبانیت قرمز می شود و به سکوت معنی داری فرو می روند .حامیان احمدی نژاد نیز که غالبا توده های محروم اجتماعی و تحصیل کردگان به دور از قدرت هستند او را به طور پیچیده و متناقضی دوست دارند .

در همسایگی ما کودک بازیگوشی وجود دارد که همه همسایگان از شیطنت های او به ستوه آمده اند و بیشتر همسایگان شیشه شکسته ای از او به یادگار دارند .مادر کودک در پاسخ به اعتراض زنان همسایه با حالتی توام با غرور و عصبانیت می گفت :این یکی پسرم به احمدی نژاد شبیه است !در واقع احمدی نژاد توانسته است خود را به جزیی از زندگی و دیالوگ توده مردم تبدیل کند .احمدی نژاددولت نهم را به طور معجزه آسایی و بدون همکاری موثر مجلس و دستگاه قضایی اداره کرد .انتخا بات دهم ریاست جمهوری از سوی اصول گرایان سنتی و هاشمی رفسنجانی به گونه ای کارگردانی شده بود که احمدی نژاد در چرخ گوشت انتخا بات تکه تکه شود !اما با کمال ناباوری احمدی نژاد با بیست و چهار میلیون رای به رکورد تازه ای در انتخابات کشور رسید .موجی از طلبه های جوان در حوزه های علمیه روحانیون سالخورده را درجهت حمایت از احمدی نژاد تحت فشار گذاشته اند .همزمان روحانیون سنتی که غالبا از تمکن مالی بالایی بر خوردارند از مخالفین جدی او هستند واعظ طبسی و هاشمی رفسنجانی سردمدار این جریان هستند ولی حوزه نفوذ این افراد حتی در حوزه های علمیه بسیار کم است .اصو لگرایان سنتی امیدوارند با ایجاد فضای بازی برای هاشمی رفسنجانی و میر حسین موسوی از دامنه نفوذ آرای احمدی نژاد بکاهند و از این طریق اورا وادار به دادن امتیاز های بزرگ کنند .میر حسین موسوی به یک طنز سیاسی تبدیل شده است .او در حلقه محافظانش به متینگ های ساختار شکنانه می رود و جلسات سخنرانی تشکیل میدهدو قبل از انتخابات ظرف یک روز مجوز روزنامه میگیرد کسانی که از برو کراسی ایران آگاهی دارند معنی این حرکات را خوب می فهمند حضور هاشمی رفسنجانی در خطبه های نماز جمعه نیز از سوی این طیف از اصول گرایان طراحی شده بود انتخاب اسفندیار رحیم مشایی از سوی احمدی نژاد به معاون اولی رئیس جمهور پاسخی از سوی احمدی نژاد به اصول گرایان سنتی بود که می خواهند خود را در کیک پیروزی احمدی نژاد شریک کنند !اسفندیار رحیم مشایی مرزاصولگرایی سنتی و احمدی نژاد است و احمدی نژاد با این اقدام به اصول گرایان پیام داد که قدرت تغییر در ساختار های جناحی را دارد

پیش از این با کارگردانی رحیم مشایی احمدی نژاد با همسر دکتر فاطمی دیدار کرده بود و حتی در یک سخنرانی از دکتر فاطمی تجلیل کرد کاری که خاتمی و حتی میر حسین موسوی آن را بر زبان نیاورده اند 0بزرگداشت نوروز ونیز امیر کبیر از سایر اقدامات معنی دار و هدایت شده رحیم مشایی بود رهبری نظام از سوی روحانیون سنتی به شدت تحت فشار قرار دارد تا حمایت خود را از احمدی نژاد بکاهد .رهبری نظام تا به امروز از ساختاری قانون مدارانه حمایت کرده است بر اساس همین ساختار رهبری نظام به مدت شانزده سال از ریاست جمهوری خاتمی و هاشمی رفسنجانی حمایت کرد و اصولا آیت ا.. خامنه ای در ارتباط با عملکرد دولت ها از رفتاری قانون مدارانه و دموکرات پیروی کرده و به دولت ها آزادی عمل کامل می دهد .

حضور میر حسین موسوی در عرصه انتخا بات خود دلیل محکمی از سلو ک معتدل رهبری نظام است

و دفاع او از دولت احمدی نژاد نیز در راستای دفاع از ساختار های قانونی صورت می گیرد 0اما مخالفین احمدی نژاد و هاشمی رفسنجانی سعی داشته و دارند تا با استفاده از اختیارات رهبری دامنه امواج احمدی نژاد را کاهش دهند اقدامی که تا به این لحظه و با همه فشار های وارده به رهبری نظام قادر به آن نبوده اندمتن نامه آیت ا... خامنه ای به خوبی شاهد آن است که رهبری نظام در چه شرایطی آن را نگارش کرده است ایشان در آن نامه در جلوی نام رحیم مشایی از کلمه جناب استفاده می کند و چون پدری دلسوز به احمدی نژاد در خصوص اعتماد حامیانش هشدار می دهد مواضع رهبری در فردای استعفای رحیم مشایی سبب شد تا منتقدینی چون شریعتمداری نیز مواضع خود را اصلاح کنند . نا آرامی های بعد از انتخابات اینک توسط طیفی از اصولگرایان سنتی و با بازیگری میر حسین موسوی ادامه دارد هنوز اصول گرایان سنتی موفق به دریافت سهم خود از احمدی نژاد نشده اند و این تنش ها را تا دریافت سهم خود ادامه خواهند داد .آشوب گران توانسته اند کلکسیونی از کشته شدگان مظلوم حوادث اخیر تهیه کرده و از این طریق به تهییج مردم و رسانه های خارجی بپردازند .شباهت زیادی بین حوادث اخیر و قتل های زنجیره ای وجود دارد. در جریان آن قتل ها که بعدها توسط روح ا.. حسینیان در خصوص آنها افشاگری شد مشخص شد که انجام آن قتل ها با مدیریت عناصر دوم خردادی و با هدف تصفیه وزارت اطلا عات در زمان خاتمی و تحریک افکار عمومی و ایجاد بدبینی به رهبری نظام صورت گرفته است وعوامل حزب مشارکت از طراحان آن بودند ..سابقه امنیتی حامیان میر حسین موسوی این فرض را تقویت می کند که انجام این قتل های مشکوک توسط تیمی از حامیان میر حسین موسوی و با هدف تحریک افکار عمومی انجام می شود واقعیت این است که حامیان موسوی در تمام دستگاههای نظامی و امنیتی ووزارت خانه هاو حتی بسیج حضور دارند و به راحتی می توانند انجام این قتل ها را مدیریت کنند .لیست کشته شدگان اخیر و سیمای آنها به گونه ای است که مشخص می کند این افراد نمی توانسته اند به صورت اتفاقی و در یک در گیری خیابانی کشته شوند .جوان بیست ساله ای که کمترین خطر تشکیلاتی ندارد و یا ندا آقا سلطان چه خطری برای نظام دارد که بخواهد با این وضع آنها را بکشد ؟استفاده تبلیغاتی موسوی از این قتل ها گویای آن است که با یک سناریوی پیوسته در این خصوص مواجهیم اگر این فرضیه صحت داشته باشد میر حسین موسوی بر قبر کسانی حاضر میشود که خود حکم قتل آنها را صادر کرده است .و خوب است در پرونده موسوی که قطعا در دادگاه صالحه بر رسی خواهد شد صفحه ویژه ای برای این قتل های مشکوک باز شود .از کوچه صدای شکسته شدن شیشه می آید گویا احمدی نژاد کوچه ما باز شیشه شکسته !


دیروز یکشنبه 11/5/88 خبرگزاری جمهوری اسلامی خبر مهمی را مبنی بر اینکه عده ای در حال طراحی فرار خاتمی به خارج کشور هستند را بر روی سایت قرار داد و در همین رابطه من هم مطلبی را نوشتم و آن خبر مهم را نیز لینک دادم اما از بعد از ظهر همان روز این خبر دیگر در سایت خبر گزاری جمهوری اسلامی قابل رویت نمی باشد ! اما هرچه که باشد با توجه به حوادث اخیر مواظبت از عوامل فتنه و کنترل آنها برای مسئولین ضروری به نظر    می رسد.

                                                   مواظب فرار خاتمی به خارج کشور باشید .

 

                                                            فرنگ

     یک بار این اتفاق افتاد و بر اثر غفلت ماموران امنیتی،  بنی صدر خائن رئیس جمهور بی کفایت توانست با گریم زنانه از کشور فرار کند و حالا از آنور آب رجز خوانی می کند و این تجربه نباید تکرار شود که کسانی که خیانتشان آشکار شده بتوانند از کشور فرار کنند و اگر غفلت شود و بدون محاکمه از کشور فرار کند آنوقت نه تنها به قانون این کشور پوزخند می زند بلکه به همه کسانی که به او اعتماد داشتند هم ریشخند میزند!!!                 

                                                        ریشخند

حتما از همین حالا خاتمی به فکر برنامه سخنرانی در مورد زوایای دیگر گفتگوی تمدن ها !!! و کرامت انسان از دیدگاه غرب و تساوی حقوق زن و مرد و دست دادن با زن های اجنبی و روابط خواهری و برادری و از اینجور چیزها ست !!!  

                                                       خاله بازی

ناگفته نماند که وزیر ارشاد ایشان آقای مهاجرانی که او نیز فرار کرده و به انگلیس پناهنده شده و خیلی هم از حقوق زن ها طرفداری می کرد ، زن پنجمش  برای گرفتن مهریه به دادگاه شکایت کرد اما چه فایده که شوهرش از کشور فرار کرده بود !!! و اما این روزها که بیشتر از هر دفعه خیانت مدعیان دفاع از حقوق مردم افشاء می شود این نگرانی هم بیشتر می شود که اگر مواظب دروازه های کشور نباشیم این خائنین دزدکی از کشور فرار می کنند و به منافقین آنور آب می پیوندند و در پناه شیطان بزرگ یا انگلیس جاسوس پرور ، جاخوش می کنند .

شاید خاتمی هیچوقت فکر نمی کرد کسانی که یک روزی بواسطه او در این کشور شهرت پیدا کردند و از طریق حمایت او به نان و نوایی رسیدند مانند ابطحی و غیره حالا اینگونه اسرار مگوی آنها را برملا کنند ! اما این دقت شایسته سالاری خاتمی را می رساند!!! و همچنین نمک شناسی دوستان محفلی او را اثبات می کند !!! البته از اینکه این شجاعت را پیدا کرده حقایق را بیان کرده ، یک سرو گردن از دیگران بالاتر است .   

                                                    شایسته سالاری

ممکن است برخی باور این مطلب برایشان سنگین باشد که چطور می شود خیانت افرادی را که یک روزی در این کشور دارای مسئولیت بودند و کسانی که مردم به آنها رأی دادند را قبول کنیم ؟!  در جواب باید گفت صرف نظر از مصادیق فراوان افراد خائن ، مانند بنی صدر و گروهک منافقین و فدائیان خلق ! و سلطنت طلب ها و خلق مسلمان!  ووو....و در این دوره اخیر نیز برخی افراطیون مشارکتی و سازمان مجاهدین و افراطیون تحکیم وحدت و نهضت به اصطلاح آزادی که هر کدام خیانت های زیادی را در کارنامه سیاهشان به ثبت رسانده اند ، برای روشن شدن حقیقت و بدست آوردن معیار و میزان تشخیص حق از باطل ، بهتر است به سخن نورانی علی علیه السلام توجه کنیم که در جواب شخصی که دچار تردید و شبهه شده بود فرمودند : اول حق را بشناس بعد طرفداران حق را بشناس .

یعنی میزان در تشخیص حق و باطل ، افراد نیستند بلکه خود حق میزان است و هر کسی از این حق زاویه بگیرد در راه باطل قدم گذاشته است . با این میزان است که امروز خیانت امثال میرحسین موسوی و محمد خاتمی و مهدی کروبی و همه کسانی که در راه اندازی آشوب های خیابانی دست داشته اند معلوم می شود که با قانون شکنی باعث کشته شدن عده ای و زخمی شدن تعداد بسیاری از مردم شدند و همچنین اموال عمومی و خصوصی زیادی به آتش کشیده شد .   

اما دو کلمه حرف حساب با کسانی که هنوز در خواب سنگین هستند یا به عبارتی خیلی دیر باور هستند، اینکه با مطالعه تاریخ و عبرت های فراوان در آن می بینیم که حقیقت همیشه در پس ابر نمی ماند و جریان زلال آزادی خواهی و حق طلبی به دست انسان های وارسته موجب روشن شدن واقعیات شده و حق و باطل راهش از هم جدا   می شود . فاعتبروا


                                                                هوالمحبوب
احسان نراقی ضدانقلاب مقیم لندن درصدد متقاعد کردن خاتمی برای خروج از کشور و برعهده گرفتن ریاست اپوزیسیون است، در عین حال فعالان سیاسی تأکید می‌کنند تا پیش از پایان دادگاه اغتشاشگران نباید به خاتمی اجازه خروج از کشور داده شود.

به گزارش رجانیوز، انتشار این خبر البته سناریوی طراحان آن را برهم زده است، به طوری که تدوین کنندگان طرح مذکور که علنی شدن این پروژه در مرحله چانه زنی آن‌ها با بقایای جریان مدعی اصلاحات موجب شد تا تحت فشار جریان مذکور قرار گیرند، برای پس گرفتن طرح پیشنهادی خود از دو عضو روحانی نمای یک تشکل سیاسی به تکاپو افتاده اند.

متن این طرح ذیل سربرگ رسمی گروهک پیشنهاد دهنده تایپ و با امضای دبیرکل آن جمعه شب گذشته به تشکل سیاسی فوق الاشاره تحویل داده شده است.

در عین حال، فعالان سیاسی معتقدند دستگاه قضایی کشور تا پیش از پایان دادگاه اغتشاشگران باید خاتمی را ممنوع الخروج کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به انتشار شایعاتی مبنی بر قصد محمد خاتمی برای پناهنده شدن به یک کشور اروپایی، پناهنده شدن خاتمی را امری بعید ندانست ولی در عین حال خواستار ممنوع‌الخروج شدن او تا پایان دادگاه رسیدگی به اتهامات اغتشاشگران، شد.

جواد کریمی قدوسی در این خصوص به فرار بنی‌صدر از کشور اشاره می‌کند و می‌گوید: در گذشته شاهد پناهندگی یا پشت کردن چهره‌ها و شخصیت‌هایی از مسئولان اجرایی که در نظام جمهوری اسلامی مدتی مسئولیت داشتند، بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه "موضوعی که اخیراً درباره رفتن خاتمی در رسانه‌ها منعکس شده است موضوعی غریب و ناآشنا نیست"، اضافه کرد: افرادی که در دورانی مسئولیت‌هایی را برعهده گرفتند اما در عمل توفیقی نیافتند، به خارج از کشور رفته و در استودیوهای خبری رسانه‌های بیگانه حاضر شده و مطالبی گفته‌اند که با افکار و منش ظاهری آنان در گذشته فرق داشته است.

نماینده مشهد با اشاره به اینکه "چنین افرادی که در چنین شرایطی قرار دارند، به تدریج فاصله آنان با نظام آنقدر زیاد می‌شود که سرانجام بر گذشته خود قلم سرخی می‌کشند"، افزود: بروز این اتفاق در مورد خاتمی بعید نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با ایرنا با بیان اینکه "نحوه فکر و عمل خاتمی در دوره هشت ساله اصلاحات آنچنان نبود که از نظام جمهوری اسلامی انتظار می‌رفت"، ادامه داد: همراهان او که در بازداشتگاه‌ها هستند پس از مدتی از زندان‌های ظاهری خارج شده و آزادی روح آنان به حقانیت جمهوری اسلامی اعتراف کرده است، چنین تحولی نتیجه صداقت و اخلاق جمهوری اسلامی است.

به گفته او، در دولت خاتمی شاهد خیانت‌های سنگینی از سوی اعضای هیئت دولت در زمینه امنیت ملی بودیم که با افشای اسرار هسته‌ای و نظامی زمینه را برای وارد کردن ضربه به جمهوری اسلامی فراهم کرده بودند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد "امیدواریم آقای خاتمی با توجه به گذشته، به اصلاح خود بپردازد" و ادامه داد: اما اگر چنین اتفاقی نیفتد هرگز جمهوری اسلامی ایران از این اتفاق ضرر نمی‌بیند زیرا امنیت ملی امروز ایران چنان جایگاه قوی و مقدرانه‌ای در جهان یافته است که با این خس و خاشاک‌ها و اتفاق‌ها گرد و غباری بر آن نمی‌نشیند.

وی درباره این گفته خود توضیح داد: اگر افرادی که روزی دشمن به آنان برای ضربه زدن به ایران دل بسته بود، به خارج از کشور بروند به اینگونه، مسیر پیوند آنان با کشور بریده و ارتباط آنان با کشور قطع می‌شود و به این ترتیب دشمن بار دیگر ضربه خواهد خورد.

کریمی قدوسی با بیان اینکه "باید خاتمی در قبال این خبر عکس العمل نشان داده و آن را تکذیب کند"، از دستگاه قضایی نیز خواست تا او را ممنوع‌الخروج کند.

همچنین عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در واکنش به انتشار خبر روزنامه "الجزیره" مبنی بر قصد محمد خاتمی برای پناهنده شدن به یک کشور اروپایی، از او خواست نسبت به این خبر واکنش نشان دهد.

حمید رضا حاجی بابایی البته تاکید کرد: آقای خاتمی اینقدر عاقل هست که چنین کاری را انجام ندهد.

روزنامه الجزیره چاپ روز دوشنبه عربستان سعودی با انتشار گزارشی نوشت: اعترافات اخیر محمد علی ابطحی از چهره های شاخص جریان اصلاحات و از دستگیر شدگان حوادث اخیر تهران، سید محمد خاتمی را به فکر پناهنده شدن به یک کشور اروپایی انداخته است


پژوهشگر مصری:

چهارشنبه 88/5/14

                                                                          هوالمحبوب
خبرگزاری فارس: یک پژوهشگر مصری طی مطلبی با اشاره به اقدام اخیر گروهی از مردم آمریکا برای روشن شدن حقایق پشت پرده حوادث 11 سپتامبر نوشت که آمریکایی‌ها باید علیه ساختار فاسد کشورشان انقلاب کنند.


به گزارش فارس، "محمد حجازی " نویسنده و تحلیل‌گر و صهیونیسم‌پژوه مصری در وبلاگ شخصی خود ضمن اشاره به ائتلافی که در نیویورک با نام "ائتلاف نیویورک برای پاسخگویی دولت آمریکا " که با هدف به دادگاه کشاندن مسئولین شهر نیویورک به دلیل بی‌توجهی به حق مردم برای برگزاری تحقیقات تازه‌ای در رابطه با 11 سپتامبر تشکیل شده نوشت:سرانجام "ائتلاف نیویورک‌ برای پاسخگویی دولت آمریکا " در کشوری به ظاهر شبیه دمکراسی که شامل سیستم دو حزبی تحت سلطه یهودیان متعصب است به این نتیجه خواهند رسید که نیویورک نمی‌تواند تحقیقات تازه‌ای در رابطه با حوادث 11 سپتامبر انجام دهد.
اخیرا خانواده‌های قربانیان حادثه 11 سپتامبر به همراه جمعی از شهروندان آمریکایی ضمن تشکیل ائتلافی اقدام به امضای طوماری نموده و خواستار روشن شدن حقایق پشت پرده وقایع 11 سپتامبر هستند.
این پژوهشگر مصری در ادامه این مطلب خود نوشت: چیزی که آمریکایی‌ها برای روشن شدن حقیقت نیاز دارند انجام یک انقلاب است، انقلابی که این سیستم فاسد را نابود کرده و سیستمی جدید را ایجاد کند.
حجازی در این مطلب خود تاکید کرد: هم اکنون دمکراسی آمریکایی به طور کامل و فراگیر مُرده است. آمریکایی‌ها به تغییر رژیم نیاز دارند. من به صورت معنوی و مالی از "ائتلاف نیویورک برای پاسخگویی دولت آمریکا " حمایت می‌کنم اما خیلی خوب می‌دانم که چه کسانی مالک آمریکا هستند و آن را اداره می‌کنند. همانطور که پیش از من "آریل شارون " نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی و جنایتکار جنگی گفته بود من نیز آن را تکرار می‌کنم. شارون گفته بود: ما یهودیان، آمریکا را کنترل می‌کنیم و آمریکایی‌ها نیز آن را می‌دانند.


دهمین انتخاب

سه شنبه 88/5/13

هوالمحبوب

 

آقای دکتر احمدی نژاد ریاست محترم جمهوری  تنفیذ  حکم ریاست جمهوری دهم را توسط رهبر عزیز و آگاهمان را به  شما و بر همه آزادیخواهان جهان که چشم به انقلاب بزرگ ایران دارند تبریک می گویم و از خداوند بزرگ برای شما و برای همه دولتمردان جمهوری اسلامی موفقیت در راه خدمت به ملت بزرگ و سرافراز ایران را خواستارم.

 

متن حکم تنفیذ رای مردم و انتصاب دکتر احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور ملت ایران

 

جان فدای رهبر

 

بسم‏اللَّه‏الرّحمن‏الرّحیم‏
خداوند را سپاس که بار دیگر ایران را سرافراز و مردم هوشمند ما را به آفرینش حماسه‏ى ماندگار دیگرى موفق ساخت. بیست و دوم خرداد یکهزار و سیصد و هشتاد و هشت، برگ زرینى شد از کتاب سرنوشت ایران که مردم ما سطر سطر آن را با همت والا و عزم استوار خود نگاشته و هشیارى و پایدارى خود را به حراست از آن گماشته‏اند. حضور هشتاد و پنج درصدى در پاى صندوقهاى رأى در انتخابات اخیر، نشانه‏اى آشکار است از احساس دلبستگى و غیرت و اهتمامى که این ملت کهن و پرافتخار، به دسترنج سى ساله‏ى خود میورزد و امید و آرزوئى که به کمال و اعتلاى آن و زدودن کاستى‏ها و کجى‏ها از آن در دل میپروراند.
این همه از رحمت و فضل خداوند حکیم و قدیر است که این بنده‏ى بیقدر و ناتوان و همه‏ى دلهاى متذکر و خاشع، باید آن را قدر بشناسیم و جبهه‏ى شکر بر آستان منعم محبوب بسائیم.
رأى قاطع و بى‏سابقه‏ى مردم به رئیس‏جمهور منتخب و محترم، رأى به ویژگى‏هائى است که کارنامه‏ى چهارساله‏ى دولت نهم بدانها زینت یافته است و سمت و سوى گرایشهاى اکثریتِ بى‏چون و چراى ملت را آشکار میسازد. این، رأى به گفتمان پربرکت و عزتمدار انقلاب اسلامى است؛ رأى به استکبارستیزى و ایستادگى شجاعانه در برابر سلطه‏طلبان بین‏المللى است؛ رأى به مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و مبارزه با اشرافیگرى است؛ رأى به ساده‏زیستى و نزدیکى با مردم و غمگسارى از ضعیفان و مستضعفان است؛ رأى به کار و تلاشِ بى‏وقفه و خستگى‏ناپذیر است.
اینها بخشهاى مهمى است از آنچه ملت ایران از منتخبان خود مطالبه میکند و هر گاه کسى را با این سمت و سو بشناسد، به او دل میبندد و با بهره‏گیرى از موهبت آزادى که هدیه‏ى انقلاب اسلامى به این ملت است، او را بر کرسى مسئولیت و مدیریت مینشاند.
اینجانب در آستانه‏ى زادروز فرخنده‏ى نجات‏بخش بشریت، ولىّ اعظم خدا و امام صالحان حضرت حجةبن‏الحسن روحى فداه و عجّل اللَّه فرجه، این عید بزرگ را گرامى داشته و انتخاب جناب آقاى دکتر محمود احمدى‏نژاد را در دهمین انتخابات ریاست جمهورى تبریک میگویم و به پیروى از ملت بزرگوار ایران، رأى آنان را تنفیذ و این مرد شجاع و سختکوش و هوشمند را به ریاست جمهورى اسلامى ایران منصوب میکنم. و براى ایشان و همکارانشان توفیق خدمتگزارى به مردم؛ و تلاش در راه اِعلاء کلمه‏ى اسلام؛ و اقدامات بزرگ و ماندگار و شایسته‏ى ملت و کشور عزیز؛ و حرکت کوشنده به سوى پیشرفت و عدالت، از خداوند متعال مسئلت میکنم. و بدیهى است که رأى مردم و تنفیذ اینجانب تا هنگامى است که ایشان بر این صراط قویم پایدار باشند.
در پایان با تجلیل و تکریمِ نام و یاد امام بزرگوار و شهیدان عالى‏مقام که ملت ما موفقیتهاى بزرگ خود را به آنان مدیون است، علو درجات و شمول رحمت الهى بر ارواح طیبه‏ى آنان را از خداوند متعال مسئلت میکنم.

والسلام على عباداللَّه الصالحین‏
سیّد على خامنه‏اى‏


<   <<   6   7   8   9      >